luleå

I gällivare blev man då inte långvarig!.. Jag lyckades övertala mamsen att vi ska fara till luleå på lördagmorgon för att julhandla lite, julafton börjar ju faktiskt närma sig.. Så nu lämnar jag stan i helg igen, dock bara över dagen men det ska bli skönt.

Måste bara berätta om mitt lilla misslyckande imorse.. Så jävla typiskt mig så det finns inte. När jag vaknade på morgonen och skulle ta fram min plånbok, tror ni jag hittar den då? nej självklart är den borta.. men vadå, jag hade ju bara 2600 kr i den och massa kort bl.a så det är ju iiiingen fara. Jag fick panik och var stressad för jag skulle till skolan med bussen. Jag sprang omkring som en yr höna och nästan grinar i en halvtimme hos Markus och letar i deras hus, i hans bil och överallt. Till slut hittar jag den på uppfarten i snön bredvid huset där mackes bil har stått, den hade tydligen varit under hans bil så det var därför jag inte såg den. Han hade backat på den och kört iväg utan att märka något.. ?!?. men nu är min plånbok räddad !! hurraayyy





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0