Halloween

Det slutade med att vi for ut både fredag och lördag i helg, och som man lätt kan lista ut så är man ju inte riiiktigt lika pepp på att dricka andra dagen. Men det blev kul i alla fall! vi var några tjejer hos Sandra, plus Fredde och hans killkompisar sen efter ett tag kilade vi förbi skoterklubben, men vi gick därifrån lika snabbt och promenerade vidare till Tommy och fortsatte med partaj där. Kvällen slutade med en Rocky på manuella, det är alltid så jävla gott med pizza efter en utekväll av någon anledning! haha, vid halv 2-tiden promenerade jag hem med Markus och sen sov jag som en liten unge och vaknade inte en enda gång på hela natten, det är vääldigt ovanligt.. men glad är jag för det!

såklart fick min lilla kamera vara med när vi var hos Sandra så slänger in lite blandade bilder från fredag och lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0