H&M




Nu har jag äntligen fått klicka hem den här tröjan!! jag vet inte hur många gånger h&m fått in nya storlekar när dem varit slut och så har jag tänkt beställa, sen tar dem slut precis innan jag tagit reda på kundnumret och allt sånt.. Dem går åt som smör av någon anledning. Kanske för att den är så jävla snygg? förmodligen. Nu när jag kollar på hemsidan bara en dag efter jag har beställt så är dem också slut..

Jag tog svinsinfluenseprutan igår och det verkar som att alla har blivit sjuka, utom jag och min pojkvän.. haha, Jag har till och med drömt om att sprutnålen är 3 mm tjock och att man måste tvinga in den i armen.. men sticket märkte jag inte ens, till skillnad från mina gardasilsprutor där nålen tydligen var dubbelt så tjock och sved i hela armen. Ikväll måste jag till vicky en sväng och titta på systrar i jeans filmen, eftersom vi har en redovisning på systrar i jeans boken, och självklart är vi så lata så vi slår på filmen dagen innan istället för att läsa den.

so long !


Kommentarer
Postat av: V

hihi good luck med att vara ensam om att ha en brun väska XD

2009-11-29 @ 19:33:33
URL: http://victoriaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0