14 oktober 2009

Nu har det varit en jävla massa tjorv med denna fotbollsturnering så man börjar ju bli lite less. Först skulle vårat lag vara nudister, sen skulle vi ha discotema, och sen var det nån liten själ som inte tyckte att det temat passade och tydligen inte vågade säga det själv? Så då fick någon annan föra talan och så bytte vi tillbaka till nudist-tema igen. Vårat lag ska kuta runt med lösrumpor och lösbröst.. skitkul va? Haha jag behöver då inte bekymra mig om vårat supergenomtänkta tema för jag ska vara coach, slips och kavaj för min del! Jag ska se till att fylla på vattenflaskorna så dem aldrig står tomma på bänken, en sak som är säker.

 Det börjar ju bli så satans kallt här i hålan! så idag for jag med therese och köpte jag en svart, fluffig, söt halsduk för 149 riksdaler. Efter det drog jag till eldflamman johansson uppe på fjällnäs och käkade nudlar och tittade film, Och tur var det att hon hade nudlar att bjuda på för jag höll verkligen på att svälta IHJÄL. hade ont i magen för att jag var så hungrig.. Nu väntar riktigt käk här hemma, sen ska jag gå till Markus och få en special treat, tydligen. Sarah Andersson gillar detta

bjuder på en gammal bild så jag får sakna mitt röda hår lite till. (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0