bus eller godis?

nuuuuu börjar man känna sig lite extra taggad för halloween! och det blir ju extra roligt för att vi har så klockrena utstyrslar. Sandras peruk är näst intill oslagbar.. och mina kattlinser ser allt annat än snälla ut ;) Jag och Sandra for och fikade på nyfiket igår och sen for vi till mig och det slutade med att vi började trixa med rakapparater och färg (ovanligt), Men blev väldigt bra! jag tycker det är skitkul att exerimentera med hår så kanske man ska satsa på en frisörkarriär? ;) kan ju meddela att jag har rakat ränder på min mamma för några dagar sen också. haha, och hon är snart 40.. Jag trodde aldrig hon skulle våga, Men snyggt blev det.



hoppas ni får en lyckad halloween, för det ska då jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0