Fotbollsturnering

Sådärja! då var turneringen avklarad, den hade sina toppar och dalar men slutbetyget är att det var sjukt roligt! det här måste vi nästan göra om nästa år.

Dagen startade kl 5 på morgonen, kul.. sen samlades alla hos Vanessa kl 6 ungefär, det ska börjas tidigt säger jag bara.. Vi fyllde vattenflaskorna och några timmar senare drog vi vidare mot sporthallen taggade till 1000. Vi vann ingen match :( men inga sura miner för det! eran coach är så stolta över er ska ni veta.

Efter turneringen åkte jag hem och sa hej till min pojkvän, sen fortsatte det med galej hos vanessa igen på kvällen. Det var sjukt mycket folk och en aning kaos, Jag tänkte inte berätta så mycket mer utan låter bilderna tala för sig själv. Passar på att slänga in några när jag just fått tag på min kamera som varit på vift..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0