mjau

Igår for jag, joanna och sandra på nyfiket och satt där tills arslena växte fast i stolarna, ungefär. Sen gick vi en runda på stan och vidare upp till sandras lya på fjällnäs. Vi satt och planerade lite för halloween och sen när jag kom hem fick jag mitt önskemål igenom! morsan lagade tacos och jag ringde hit markus som också käkade med oss.

Nu väntar jag tills klockan ska bli två så jag får åka på nordkalotten och ta min sista gardasilspruta. förra gången höll jag på att svimma eftersom jag var väldigt sjuk, och sjuksköterskan glömde nämna en liiten viktig detalj.. nämligen att man inte ska ta sprutan under tiden man är sjuk. såja! men nu är jag iaf helt svinsjuke-frisk och allt sånt så det ska nog gå fint. Efter jag tagit sprutan ska jag nog testa mina snygga kattlinser jag ska ha på halloween.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0