this is why you´re hot

Idag åkte jag hem ensam från skolan för ovanlighetens skull, och som vanligt när jag får vara hemma ensam för länge så får jag ett ryck, som jag brukar kalla det. Helt plötsligt fick jag en idé att jag ville slänga ut min säng ur mitt rum eftersom jag ändå aldrig sover i den, och bära in min systers 3-sits soffa istället. Och när jag får sådana impulsiva idéer så går det knappt att stoppa mig, ungefär. Jag klämde in den feta soffan genom min smala dörröppning och sen storstädade jag hela mitt rum. skönt att bli av med den där sängen som åt upp all plats här inne. Sen kopplade jag in mina högtalare också, fast en av dem är sönder.. så ska nog köpa nya inom en snar framtid.




glömde säga, fan vad skönt med lov! jag höll på att bli riktigt skoltrött den senaste veckan märkte jag.. nu ska jag nog börja tagga lite till halloween och hoppas på att jag inte drabbas av svininfluensan.

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0