glad påsk

sådärja, nu fick jag äntligen ta fram min snygga jofama by kenza sjkinnjacka som jag köpte förra året. Hemma är det ju inte precis skinnjacksväder ännu, men här i luleå passar den perfekt. Jag har varit och strosat på stan i lule idag och i förrgår, första gången stötte jag till och med på några gällivarebor som jag hade sällskap av i några timmar.

Nu ska vi åka vidare till Bönträsk för att äta middag och träffa min faster och mina kusiner som är på besök från England, just därför träffar jag dem inte så ofta så det ska bli kul. Efter det rullar vi hem mot Gällivare, känner att jag måste få pussa på min lilla gubbe där hemma innan han längtar alldeles för mycket efter mig ;) hehe
stoppar in en bild på min skinnjacka och en liten bit av mina nya skor och mitt linne jag köpte när jag var på stan i torsdags också. adios!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem känner du i bönträsk?:)

2010-04-07 @ 16:38:01
URL: http://ronjahelin.blogg.se/
Postat av: S

min farfar George har stuga där ;)

2010-04-07 @ 20:48:14
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0