ett stycke spets

Jag är en person som man kanske kan kalla dyr i drift, jag ändrar smak hela tiden och lessnar snabbt på saker jag har. Du tänker: Fan vad jobbigt. Jag tänker: Fan vilken bra lösning jag har kommit på till det problemet!
Mina overkneestövlar var ett bra exempel på ett par skor jag hade blivit less på så, dem var nog helt enkelt för grylliga.. Efter några sömmar blev dem smalare, högre och enklare. Så nu slipper jag kuta runt i affärer och slösa 700 spänn på ett par nya stövlar som jag ändå blir less på i slutändan. Get the picture?.. När jag ändå var igång spexade jag till min nya tröja med en spetsficka på höger sida. Den är från bikbok och kostade 37 kr(!!) så jag köpte en likadan i vitt när det ändå var så billigt.

Före


Efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0