färdiggiftet

nu är min faster och hennes kille officiellt man och hustru. Jag är hemma från stockholm och bröllopet blev succé, förutom att ringbäraren (deras kille simon, 5 år) tappade en av guldringarna precis när han skulle gå fram till altaret.. den studsade omkring på stengolvet men till slut fick han upp den igen som tur var. man hörde ett sus i hela kyrkan när alla åskådare drog in luft och höll andan och till sist en avslappnad pust när han hittade ringen igen.

Idag har jag avklarat första dagen i skolan på 10 veckor också, var inte så hemskt som jag hade förutspått. Ny klass och nya mentorer, ser ut att bli ett bra år på företags. Imorgon taggar vi för bakning för då ska treorna laga mat till oss medans vi ska stå för efterrätten, godismuffins! godis är ju gott, och muffins är gott så det kan nog inte slå fel.


snickrade ihop en fransk manikyr till bröllopet som sedan förföll rejält. här är en bild under de 10 minuterna det såg fint ut i alla fall...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0