favoptic

Igår mötte jag upp Sandra på stan en sväng och sen prommade vi upp till henne på fjällnäs. Vi surrade på och fick sällskap av Victoria, sen kollade på "vingar av glas". Får lite nostalgikänsla av den filmen eftersom jag har sett den massa gånger när jag var liten. Jag har märkt att man ser på filmer med helt nya ögon efter ett tag. Det är nu det verkligen kommer upp för en vad filmen egentligen handlar om! när man var liten så såg man ofta inte baktanken med filmen, man bara stirrade sig blind på skärmen i princip, och skrattade om något var roligt eller skrek om något var läskigt. Ibland fattade jag inte heller varför den och den personen kunde vara så ledsen eller kunde vara så arg till exempel. Så en skitdålig film man sett när man var liten kan helt plötsligt bli dunderbra nu när man verkligen förstår vad dem handlar om! haha

Medans vi satt där och kikade film fick jag ett sms om att mina provbågar från favotic har kommit, har nämligen beställt hem brillor därifrån eftersom jag lyckades söndra mina efter någon månad.. Jag är inte precis i behov av glasögon så jag har inte haft någon brådska att beställa nya, men när man ska ta körkort måste man ju ha perfekt syn och det har jag tyvärr inte! Så nu har jag hittat två skitsnygga bågar, kommer säkert beställa fler därifrån senare för dem har så jäkla snygga och billiga glasögon. Jag beställde hem 6 provbågar men antagligen så förväxlade dem namnen på en av glasögonen för jag fick hem ett par jag inte hade beställt. Tur i oturen, dem brillorna var skitsnygga och är snart på väg hem till mig! Om dem inte hade skickat fel så hade jag nog aldrig kunnat tänka mig att dem skulle sitta så snyggt.
klistrar in en bild här på glasögonen när jag fått dem ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0