thaiparty

I fredags efter skolan for jag och käkade lunchbuffé på thai med tilda, anna, rebecka och jessica, gud så gott!! har inte ätit kina/thai-mat där på jag vet inte hur länge. Vi åt där mycket oftare när peking var där istället för thai. Eller det kanske inte var för att namnet var annorlunda, det var nog kanske så att vi var en hel familj istället för en lite splittrad. Vilket som, det var behövligt.
Efter lunchen gick vi en sväng på stan och kikade och efter det hem till Anna. Jag lyckades få hem en svart spetströja tröja som hon skulle slänga, anna din tok!! Man borde egentligen samla ihop alla kläder som man har lessnat på och byta med sina kompisar.. får ångest när jag tänker på hur mycket pengar jag slösar på kläder som jag aldrig använder. Men ett plagg som jag lessnat på är ju nytt  för någon annan och kan uppskattas av någon annan!

När det kvällen närmade sig for vi till matilda, kändes som att vi var hur många tjejer som helst och i en salig blandning. Efter ett tag åkte vi alla till david som hade hejdå-fest, tror nog att alla gällivares partydjur hade samlats på ett ställe. Vi hade jätteroligt hela kvällen och dansade tills golvet gav vika. eller nästan, en stol gav i alla fall vika i slutet av kvällen. Det är faktiskt inte för ofta man har en superkul utekväll i Gällivare. Jag brukar bedöma kvällen med hjälp av mina nylonstrumpbyxor, ju större hål och ju mer repor desto roligare har det varit! haha..

Dagen efter hade jag bara tänkt kurera mig och ta det lugnt med min pojkvän men sen fick han fiskeabstinens och for iväg, så då for jag till lisa och det blev en utekväll även igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0