1. Om mig

ja vad ska man säga, jag är en person med stora ambitioner! De som känner mig bra och har lyckats knäcka min fasad skulle nog beskriva mig som lite knäpp. Som till exempel min pojkvän lyckats göra. Tur att vi är lika knäppa båda två i alla fall. Det tar ganska lång tid innan jag släpper folk nära inpå mitt liv, därför kan nog en person som känner mig lite ytligt beskriva mig helt annorlunda än en person som känner mig bra. Jag skulle nog beskriva mig själv som en kreativ hudkrämsberoende tjej i sina bästa år som gillar att partaja lite då och då. Jag gillar att göra smycken och älskar mode, Fast jag mixar det med en gnutta av min egna lite utstickande smak.
Jag bryr mig mycket om alla runt omkring mig och skulle aldrig få för mig att göra något som skulle göra en annan person arg eller ledsen, för jag försöker att alltid tänka på konsekvenserna med varje litet steg jag tar i denna värld. kanske är jag för snäll ibland. Jag tror att jag är en ganska bra människokännare, för jag brukar kunna läsa av vad folk tycker och tänker även fast dem inte säger det. Så försök inte ljuga för mig!! hehe. 

och sist men inte minst får jag inte glömma, min dolda talang: yxkastning! Jag var nog en viking i mitt förra liv för jag dominerade med yxan ända sen första gången jag testade på det på våran klassresa i sexan. Jag var till och med bättre än yxkastnings-läraren! Inte för att jag vet när jag ska ha nytta av den talangen, men jag kan ju i alla fall skryta om att jag är bra på någonting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0