blondette

är det bara jag, eller är jag en vilsen själ som aldrig kan bestämma mig? ja jag trodde väl det. Jag vill ha brunt hår nu, för det är ju så himla svårt att få blonda hår som man vill.. Det jag har viljat ha jättelänge är en naturlig ljusbrunfärg med ljusare slingor, så har insett att det är lika bra att färga håret mörkare och göra slingor efteråt istället för att försöka göra mörkare slingor i mitt ljusa hår. Det ser bara knäppt ut. Det lär väl inte dröja länge innan jag ändrar hårfärg, för när jag väl har fått nåt i huvudet så velar jag inte fram och tillbaka utan jag går till action, som ni kanske har märkt. Kan vara både positivt och negativt !


bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0