eclipse

Igår kväll såg jag den nyaste Twilight filmen, eclipse, den var mycket bättre än tvåan! Jag hade nästan börjat tappa hoppet eftersom det alltid brukar vara så att första delen av en film är bäst och sen blir uppföljarna bara dåligare och dåligare, och till slut så överdrivna att man nästan spyr. Men inte den här gången. Det är något speciellt med twilight som gör att jag känner mig som en nykär 13 åring efter jag sett filmen. Det kommer väl en fjärde film också, någon som vet?



I helg är jag pojkvänsfri vilket betyder att jag ska släppa lös och festa hela natten lång!!
hehe skoja bara markus.. där blev du nog lite nervös. Jag har bestämt mig för att ha en tränings-och-nyttighets-helg eftersom det har varit lite dåligt med sånt på senaste tiden. Så idag dammade jag av mitt löpband och tog en springtur, känns alltid lika skönt efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0