you're a hot mess

Sitter här och käkar päronhalvor som jag just skalade till mig, Så blev jag plötsligt sugen på att spela the sims, ni vet den där nostalgikänslan när man börjar tänka på någonting man gjorde när man var liten och drömmer sig tillbaka. Jag älskade det där spelet förut! haha ska nog låna det av min kusin och göra en comeback.

Den här veckan har bara flygit förbi känns det som, kanske är för att vi haft så korta dagar i skolan + att vi fick stanna hemma en dag på grund av vattenläckan på skolan.. Skönt är det då i alla fall. Idag hade vi nationella i matte, det gick väl halvbra.. Vågar inte säga något förän jag får resultatet för man kan tro att det har gått bra men sen har det i själva verket gått käpp rätt åt helvete! 

I lördags var jag och köpte en svart tröja på jive för att få utlopp för mina kreationer som ligger och väntar inne i huvudet.. Guld och silverkedjor gör mycket på en vanlig svart basic tröja ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0