Världen är liten

Efter år 2009:s slut har jag kommit på att Gällivare är för litet, det finns för lite tjejer till alla killar och tvärt om.. ja jag kom på det först nu, tackar för gratulationerna.
Så litet att folk måste börja jaga efter deras kompisars pojkvänner! kul att kompisar avlöser varandra efter ca 3 månader var, med en och samma kille? nja, hade då inte jag tyckt ifall det var jag.. haha jag menar, jag hade aldrig ens kommit på tanken att ens röra eller flörta med mina kompisars pojkvänner eller någon som jag vet att min kompis gillar väldigt mycket, och mina kompisar har aldrig visat intresse för min pojkvän heller. Det finns liksom inte med på kartan för mig, men jag slutar aldrig förvånas varje gång jag hör hur hur så kallade "vänner" kan bete sig mot varandra. well well slut på babblet, nu ska oprah fara och träna.
adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0