eat some cake



Idag har jag varit hos pappa och käkat tårta för min brorsa fyller år, nu äter jag tårta hos mamma och sen ska jag till markus farmor och käka tårta :) Varierande eller hur? kommer ju se ut som en levande tårta med massa grädde och choikladpudding när dagen är slut.. Men man får väl offra sig när så många ska fylla år just idag, hehe.

Jag funderar starkt på att måla om i mitt rum. Även fast jag nyss renoverat varenda yta i rummet så är jag less på det jag har nu, jag är en sån där som förändras och ändrar mig hela tiden. En dyr egenskap. Mina väggar nu är lila, Och då menar jag knall lila, så det är ju inte konstigt att man får epelepsiliknande ryck i ögonen när man öppnar dörren till rummet. Jag måste möblera om också eftersom min soffa täcker hälften av min new york-vägg och den vill man ju istället framhäva..

Imorgon är det måndag och jag känner redan suget efter välkommaskolans ångestkorridorer och ett fik som inte
har ett fik!!




Kommentarer
Postat av: GELICA <3

Hejsan hoppsan, jag har startat en tävling för dig som vill få lite mer publicitet av din blogg.

VECKANS BLOGG är inte svårt att bli,

anmäl dig på min sida och följ instruktionerna :) Tack för mig , kram

2010-01-20 @ 16:50:02
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0