Känner ingen ångest

Jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och mysa med min pojkvän igår istället för att fara ut, det hade varit mycket mer värt eftersom allt slutade i en stor grinsoppa för både mig och vanessa och kanske någon annan också, vad vet jag. Några blev man väldigt besviken på, någon blev väldigt besviken på mig och någon äcklade sig lite för mycket på min pojkvän på krogen! Hahaha man kan inte annat än skratta, tragiskt..

Ska nog ta mig en rejäl häst att äta nu, om jag kan lyfta min rumpa från soffan utan att det börjar snurra i huvudet..tveksamt, men gör ett försök!

adios amigos


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad galet igår!! grinsoppan deltog jag också i när jag inte tog mig hem, hahaa! fyyyyfan jag har mått som en räv hela dagen, aaaaldrig mer sådär full

2010-01-31 @ 19:00:02
Postat av: vanessa

hahahahah living like a rockstar!!

2010-01-31 @ 21:56:38
URL: http://rockstarvanessa.blogg.se/
Postat av: S

YEAH!!!

2010-02-02 @ 09:54:26
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0