Shop til' you drop



Jag har nog blivit kär i Modekungen och chicy! Jag älskar att deras kläder är lite annorlunda och vågade, men dem är ändå "moderna" och sjukt snygga på samma gång. Monki's kläder är i samma stuk så där har jag blivit stammis kan jag ju meddela.

Sen är det ju bra att många inte vågar/vill använda kläder som inte varenda kotte går runt i, som inte är från gina.. så då kanske man får vara ensam om några plagg också! Jag är sjukt sugen på att beställa skorna för man kan ha dem både när man vill vara lite finare och till vardags, och de har inte så hög klack, det är ett plus.. så slipper man vricka fötterna av sig eller gå som en påfågel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0