beslutsångest

jag är hemma i tryggt förvar, dock känns det som att jag har förlorat några hjärnceller där borta i piteå. Vi for till luleå en sväng på fredagen och shoppade lite, det kliade i fingrarna för mig och sandra kan man ju säga, vi har väntat på att få åka dit hela veckan. Varför blir man så glad av att shoppa? Jag kom i alla fall hem med 2 bandeau-bh:ar ett par beiga höga shorts och ett svart/vit mönstrat linne från h&m. Ganska skönt att jag inte slösade så mycket pengar ändå, så slipper man ha shoppingångest..
I pite pubade vi fredag-lördag och dansade så svetten rann, Sammanfattar det som en självklar kul helg!





Nu återstår bara att bestämma mig om jag ska följa med pappa till stockholm på dragracing i helgen som jag sa tidigare.. Dem ska vara borta över två veckor eftersom att dem åker direkt till norge på en till dragracingtävling efter vi varit i Stockholm. Alternativet är att jag flygliftar hem när jag blir less, får se! Eftersom det är i princip höstväder här så hade det varit gudomligt att få åka söderut och se solen. Men jag får så dåligt samvete om jag åker eftersom att min kära markus fyller år när jag är borta.. Även fast han säger att det inte gör något och vill att jag ska åka så vill jag ju vara här och fira min nittonåring! beslutsångest.. Får väl helt enkelt ta att flippa ett mynt och se vad ödet bestämmer.


Kommentarer
Postat av: V

snygga b-rudar!

2010-07-27 @ 13:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0