dragracing

Jag är fortfarande sjuk, vad är felet? har tappat hoppet. Till helgen hade jag tänkt sticka till piteå med sandra och leva loppan, hoppas på att man får se fler skymtar av solen där än här! mitt försök att sola idag blev inte så jäkla lyckat. När jag la mig ner på solsängen så blev det molnigt så jag gick in, sen när jag kom in blev det soligt igen så jag gick ut och när jag la mig på solsängen blev det molnigt på tre röda igen och så vidare och så vidare i all oändlighet..

Imorgon tänkte jag fara en sväng på Grand hotel och kolla på premiären av ett racingprogram på tv4 plus som pappa och hans racingteam är med i, fick reda på det för bara några minuter sen när jag läste följande text på deras facebookgrupp.. vad vore livet utan facebook? ;)

"Dragracing på Grand hotell i Gällivare.

Nu på onsdag 18:00-20:00 kommer Erik Andersson med Team Snowfreaks från Gällivare att vara på Grand Hotell, visa upp den nya dragracingbilen och premiären av den nya serien Racers kommer att visas.

Svensk dokumentärserie - om människorna inom världens snabbaste motorsport, dragracing. Serien följer tre team från olika delar av Sverige, de leds av eldsjälar med spännande och utmanande liv och intressanta historier att berätta."

Om två helger tänkte jag hänga med på en tävling i mantorp (utanför sthlm) , förut följde jag och therese alltid med på tävlingarna runt om i sverige, men de två sista sommrarna har det bara inte blivit av. Ska ta och bättra mig för det är skitkul att vara på dragracing.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0