stockholm

oui, på fredag åker jag med mamma till stockholm och checkar in på en båt! hela hotellet är på en båt om jag förstått rätt, det ska bli väldigt mysigt och annorlunda framför allt. Ett stort plus är att det ligger centralt så jag kan knata in till stan själv utan att behöva tjorva med bil, buss eller tunnelbana, skönt!! Det enda tråkiga är att jag missar när min gubbe tar studenten :( Men balen imorgon hinner jag i alla fall se och det är väl ändå nästan mer sevärt. 

Nu är jag i princip klar med hela ettan.. så himla skönt, jag har knappt några lektioner kvar att gå på heller. Första året på gymnasiet gick myckket snabbare än jag trodde, om det fortsätter i den här takten så blir det studentår 2012 innan man hinner blinka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0