i'm going in for the kill

Jag var och fyndade (säger fyndade så får jag inte lika mycket ångest för att jag spenderat pengar) en mintgrön oversize tröja idag på jive, så himla mysig färg! Och en av de få färger som inte skär sig med mitt orangea hår.. Någon annan än jag som blir glad när man köpt ett nytt klädesplagg?! haha, om jag kommer hem med t.ex. en ny tröja till min pojkvän så säger han " ja nu kommer du ju i alla fall vara glad i 3 dagar i sträck.." Kanske lite överdrivet, men nästan så är det. Haha, och sen efter några dagar vill man ha nyköpta-kläder-känslan igen, jag är säker på att folk inte hade dessa dilemman på medeltiden. Känner mig ganska materiell men det kan inte hjälpas!

Om exakt en vecka lyfter jag och markus från arlanda mot London! Nu håller jag tummarna för att det här jävla askmolnet har tagit ledigt så vi kommer oss iväg också.. Det hade varit typiskt min otur att bli kvar här.
Nu ringer markus och säger att det är dags för budapestrulle!! bäst att sticka för det här vill jag inte missa.



fina men omöjliga orangea håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0