luleå

Min helg har varit skitbra! Jag for ner till luleå på fredagmorgonen med tåget och strosade runt på stan ett tag, och gud vad mycket fint alla affärer fått in nu. Så är det alltid när man inte har ett öre.. men jag lyckades ändå få med mig några plagg hem tack vare mina kära föräldrar. På kvällen hängde jag med jessica på hotellrummet och kollade idol medans resten av min familj såg allt live.. Jag nog ingen riktig idolmänniska! Så kände att det var lite slöseri med pengar att åka dit, ska man ha en möjlighet att ens se något måste man ju köpa de dyraste biljetterna. Så vi bänkade oss på första parkett på hotellsängen istället. Behövde inte ens gå utanför hotellet för att se idoler ändå eftersom dem satt mitt framför näsan på en på hotellfrukosten. Lyckades även stöta på Laila Bagge på Max, väntade snällt tills hon hade slafsat klart med sin hamburgare och frågade sen om en bild. Som grädde på moset sa hon att jag hade snygga örhängen, tog åt mig lite extra eftersom jag hade gjort dem själv!
På lördagekväll for vi till joanna i hennes nya lägenhet där jag spenderade natten. Vi hade det hur mysigt som helst med bastu och sex and the city 2, riktigt behövligt!

Cheddarpopcorn och idol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0