running charlie

Idag tänkte jag pallra mig in till stan med jessica och leta efter lite halloweenprylar till henne. Själv ska jag inte köpa en endaste grej med tanke på panikattacken jag fick igår när jag gjorde ett kontoutdrag! Jag har tydligen trott att jag har varit nån indisk shejk den här månaden och slängt pengar omkring mig..

Tror ni det är skönt att ha den här saken stående i vardagsrummet? Nu kan man liksom inte smita undan träningen när den står mitt framför näsan på en. Jag behöver inte ta mig till gymmet mer för att träna, och det är ju det som är det jobbiga. Att pallra sig dit alltså. När man väl är där så går det ju som en dans på rosor. Tummen upp för löpband i vardagsrummet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0