länge leve helg

Idag är det bara en dag kvar till helgen, helt sjukt vad vardagarna går snabbt. Helgerna är dock tvärtom.. Igår var jag och tog en fika med Lisa, Jessica och Vanessa efter skolan. Vanne och Lisa hade varit och köpt en present till helgens födelsedagsbarn, nämligen dea som fyller arton år!! detta ska vi fira så det smäller om det! Jäklar vad skönt att bli arton år, slippa känna sig som en elitidrottare som brytit benen. eller en kastrerad hanhund. Jag snackar om körkort, tror ni fattar poängen!

Bättre sent än aldrig, så nu slänger jag in några bilder på sakerna jag köpte i luleå. Jag lyckades få med mig några riktiga kap, bland de acneinspirerade pjuxen från scorett. Fick ju som sagt betala halva priset för dem eftersom en dekorationsdragkedja var trasig, dock så syns det inte ens. Med den låga, tjocka klacken är dem skitbekväma att gå i, helt annorlunda jämfört med vanliga högklackade skor. Jag är supernöjd! Den turkosa ringen har jag gjort av en del av ett örhänge från glitter och de svart/vit mönstrade leggingsen är från början haremsbyxor som jag sytt om.










Kommentarer
Postat av: Moa alzan:)

hej :) du har blivit veckans blogg på våran blogg för vi bara älskar din stil ! kramar från Moa och alexandra

2010-10-10 @ 10:12:21
URL: http://vbgmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacktack, känner mig hedrad !

2010-10-12 @ 12:28:11
URL: http://sarahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0