work out

Idag har jag sprungit i 76 minuter på löpbandet. en timme och 16 minuter i sträck som blev lite mer än
1 mil, vad har hänt med mig?? har jag fått bra kondition? nej detta kan inte stämma..
Har kommit fram till att det handlar om vilja. Tror jag att jag bara kan springa i 30 minuter så orkar jag
 bara 30 minuter. Tänker jag att jag ska klara 70 minuter så klarar jag det. exakt samma sak är det med
 alla kosttillskott som sägs ge ökad prestation och längre uthållighet. Jag testade markus kosttillskott "rage"
 och kände helt plötsligt att jag var oövervinnlig i springspåret och slog mitt tidsrekord och allt sånt. Nästa
 gång när jag sprang samma runda utan rage så sprang jag lika snabbt och slog mitt tidigare rekord
 igen, tänka sig.. Så alla där ute som tror att ni inte orkar; det handlar om vilja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0