7. mina bästa vänner


victoria israelsson - Victoria har jag varit kompis med ända
sen jag kunde gå för första gången. Hon är lika knäpp som jag
och vi har lika dålig humor! Vi kan skratta åt allt och blir alltid
lika irriterade för samma sak. Victoria kan jag berätta precis
allt åt och vet att ingen annan kommer få reda på det. Hon är
äkta från insidan och ut och skulle aldrig svika en vän!


Sandra Johansson - Jag och Sandra har varit kompisar sedan tidernas begynnelse.
Hon är en väldigt rolig person, dels för att hon lyckas kläcka ur sig lite korkade saker
då och då och dels för att hon är lite galen! Hon är omtänksam, står för vad hon tycker
och låter ingen ta henne i andra hand. man har alltid roligt när man är med Sandra, vad
man än gör. Man kan prata med Sandra om allt och hon vet verkligen hur man bjuder på sig
själv!


Lisa Turdell - Lisa är faktiskt mycket sötare i verkligheten än på bilden.
Hon är en tjej som är positiv och går runt med ett leende på läpparna som
nästan alltid smittar över sig på andra! Jag avundas hennes glada inställning
till allting, när man själv går runt som ett spöke på morgonen är det Lisa
som kommer på att bjuda hem en på våfflor och sylt. Hon är en genomsnäll
person som bryr sig om sina vänner och gillar vitt vin och röda läppar!




jessica Ågren - jessica är fäst vid sötsaker och annat ätbart som till exempel
kaksmet, som ni ser på bilden. En riktig livsnjutare!  Jag och Jessica är ganska
lika varandra. Vi råkar på något sätt alltid köpa likadana kläder utan att veta
om det. Vi båda är lika lata i skolan så vi använder varandra som ursäkter
till att skippa lektioner, om en av oss inte går på matten gör inte den andra
heller det.. Vi båda är sockerberoende och försöker ständigt följa godislöften
och träningscheman som aldrig funkar. Hon är snäll och omtänksam, man får
alltid skratta när man är med Jessica!


Dea Didic - Man skrattar alltid i närheten av dea, antingen med
eller åt henne. Dea är alltid snäll och tänker på sina vänner, hon
lämnar aldrig någon utanför. Hon är galen och vet hur man släpper
lös och hon kan ibland vara lite sött förvirrad för ingenting. Även
denna brutta har en åsikt som hon står för, så försök inte överrösta
henne i en diskussion för det är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2011-01-26 @ 23:23:57
URL: http://lisaturdell.blogg.se/
Postat av: jessica

inte gillar jag väl socker? hehe :)

2011-02-03 @ 17:52:58
Postat av: S

hehe ops misstog nog dig med någon annan ... ;)

2011-02-03 @ 19:59:04
URL: http://sarahanderssson.blogg.seS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0