make up store

Jag har fått en förälskelse i make up-stores läppstift, och allt deras smink förövrigt också. Det är så jäkla snyggt att ha naturlig sminkning i ansiktet och ett par färgglada skrikiga läppar till det! Jag brukar annars aldrig prioritera att lägga pengar på dyrt smink, men nu fick jag två presentkort på kicks i julklapp som jag kan spendera utan dåligt samvete.
Jag fick även en 88palett från eleven med ögonskuggor i regnbågens alla färger. Ingenting jag kommer använda till vardags, men när det vankas fest ska det bli skitkul att mixtra med färger på ögonlocken! Jag ska bara investera i en bra ögonskuggspensel. Det är väldigt skönt nu när jag har presentkorten, för nu kan jag köpa allt inom sminkväg som jag aldrig annars hade lagt pengar på.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0