torsdag

Igår när jag stod och väntade på skjuts hem från skolan så dök helt plötsligt en gubbe upp bakom ryggen på mig och började föra en livlig pratstund. hahaha så himla rolig, man märkte att det var en sån där ensam gubbe som inte har så många att prata med för jag hann inte svara på ena frågan innan han ställde en ny.. han kanske hade rymt från ålderdomshemmet eller något, vad vet jag.

Gubbe: hej tjejen!
Jag: hejhej
Gubbe: nå går du i skola? vilket program går du?
Jag: samhällsprogrammet
Gubbe: Jaha nå då kan du bli sån där psykolog? vad vill du bli när du blir stor?
Jag: mjaaa det kan jag väl men..
Gubbe: Gillar du hästar??
Jag: Njaaa-
Gubbe: nå har du nån boyfriend då?
Jag: Jo
Gubbe: Har du några ungar då?
Jag: nej inte ännu jag...
Gubbe: Ja då är det bara att börja producera! ojoj jag har fått så ont i knät som målvakten i HV71. gillar du hockey? vad har du för intressen?
Jag: Ja kollar ibland men...
Gubbe: Nånå tjejen kör försiktigt, hejdå! *promenerar mot parkkiosken*

hahaha söt gubbe... Idag tänkte jag fara förbi kicks och köpa penslar och lite annat, och sen försöka tvinga mig själv att orka springa på löpbandet. Inte lätt, men det ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0