2. Min första kärlek

Den här frågan är ju alltid lika svår. Klart jag har haft romanser och varit kär förut, men det har liksom aldrig blivit något långvarigt. Så min första kärlek stavas Markus Rinnefeldt Mattsby, ursprungligen bara Markus Mattsby.

Våran historia började lite ironiskt. Markus frågade sin trogne vän Daniel Samuelsson på skoj om han inte kunde hitta en redig tjej åt honom. Han rekommenderade Sarah Andersson på bilddagboken, det hela var liksom lite oseriöst. Nån vecka senare stod jag och Victoria stod utanför kioskpiraten tillsammans med en stor folkmassa av döhäftiga epakillar (javisst) och roade oss med att kolla på Danne's one-man fylla. Efter ett tag rullade en ful knallgul epa in på parkeringen 10 meter ifrån oss och daniel vinglade dit och pratade med Killen som körde, som jag nu efteråt vet var markus. Jag kollade en sekund på bilen och tänkte inte mer på det utan vi satte oss i bilen igen och rullade vidare. Han såg mig men jag såg inte honom.
Dagen efter la Markus till mig på msn och började skriva, Det ironiska är att medans vi höll på att skriva med varandra så sa mamma plötsligt en dag att vi ska flytta till Gällivare, efter att ha bott i samma hus i kullen i 15 år. Och det visade sig att huset vi skulle flytta till låg en gata ifrån Markus hus. Hur stor är chansen? känns lite som ödet.
Jag blev utelåst klockan 2 på natten en gång och som den gentleman markus är erbjöd han sig att komma hem så jag kunde komma in till honom. Sagt och gjort, vi träffades och allt var sådär pirrigt och nervöst som det alltid är första gången man träffas. Man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Vi har haft våra ups and downs och ibland har jag trott att allt ska gå åt skogen, men vi står starka ännu efter 2 år.
Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig gubben :)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad gulligt!!

2010-12-16 @ 16:46:51
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/
Postat av: S

;)

2010-12-16 @ 17:00:13
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-17 @ 21:18:57
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: danne mx

du ska tacka mig sara med h ! x)

2010-12-21 @ 18:23:34
URL: http://freesex
Postat av: S

jaa jag tackar dig innerligt cs_danne

2010-12-21 @ 22:13:09
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0