When I grow up

Nu har familjen Andersson äntligen enats om att skaffa en till hundvalp! Den är så himla söt, jag bara smälter när jag ser hundvalpar.. dem hade kunnat få mig att göra nästan vad som helst. Just nu är den ca 6 veckor gammal så om två veckor åker mamma och Patrik ner till Sollefteå och hämtar den, det blir ungefär 13-14 timmar fram och tillbaka. Så jag tror inte jag orkar följa med och hämta den även fast jag så gärna hade velat, plus att dem inte ska stanna och sova eller något utan bara köra fram och tillbaka non stop. Jag blir så sjukt less av att sitta i en bil så länge. Fast vem blir inte det?


Tjejvalpen som ännu är namnlös..

Jag har inte hunnit skriva på ett tag, men under veckan har jag och vicky hunnit bli intervjuad av svt, vicky hade till och med turen att hamna på tv när hon svarade på frågor. Haha, hon var dock mindre nöjd över hennes framträdande ;D Jag gjorde då glädjedanser och sjöng hallelulja här hemma när jag märkte att dem bara visade mig när jag pratade med Victoria och inte min intervju när dem hade stoppat lampor med samma ljusstyrka som solen mot fejjan, och filmat så nära att man nästan såg hjärnan genom näsborrarna..

Nu ska jag gå över till Rajdvägen och hälsa på familjen Mattsby! 
adjö bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0