live från mantorp

jag sitter just nu i husbilen på mantorp park, trött som bara den och svettas som en gris. Nu har pappa kört klart för i helg, bilen fick sladd idag på andra repan och for över på den andra bilens körfält.. det var på rövhåret att han inte drog rakt in i muren på sidan av banan eller åkte in i den andra bilen.. då hade det inte slutat så värst fint!
Jag har sprungit runt med filmkameran i högsta hugg, fick i uppgift att filma varje repa eftersom dem var så kort om folk. men just den här repan filmade jag inte, såklart... filmen finns dock på facebook i olika upplagor, kanske länka dit någon gång när jag inte  håller på att dö av värme-svallvågor för nu måste jag ut i friska luften.

imorgon åker vi vidare in till stockholm och bor hos min faster ett tag, men när jag blir less kommer jag hem och då slänger jag upp en bildbomb från helgen.
adjö!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej :D

Du har ju en fondvägg som är typ "en stad på natten", och jag undrar hur du fick tag i den tapeten? :) och va de dyrt?

2010-08-07 @ 11:28:43
Postat av: S

jag köpte den på photowall.se och den kostade kring 2000.. så ja, ganska dyr!

2010-08-07 @ 19:46:28
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0