houston don't dream about me

Igår drömde jag att jag hittade mitt solkort som jag tappat bort. Jag pustade ut och kände genast lyckan i kroppen när jag hittade det. När jag sen vaknade blev jag bara förbannad för att det bara var en dröm... Jag lyckas alltid tappa bort mina saker! Jag gick hem från markus och surade och fick någon slags känsla om att kortet var i min svarta guessväska som jag inte använt på år och dar. se på fan, där var den! jag hittade den, precis som jag drömde. vad kallar man sånt? sanndröm? slump? inte aning, men jag blev precis lika glad i verkligenheten som i drömmen i alla fall.

Den natten fick jag faktiskt nytta av mina drömmar för ovanlighetens skull, medans markus drömde om några jävla slangar, en svart och en vit tydligen. När han sen vaknade var han fullt övertygad om att de två slangarna låg i glepan mellan sängen och väggen..? eeh okej, självklart ligger dem där gubben. Han försökte övertyga mig om att dem LÅG verkligen där och det är sådana slangar som man har i trädgården, en svart och en vit. Det tog nog 10 minuter innan han insåg att det var en dröm och att det inte låg några slangar vid sängkanten. Han var i tillståndet jag brukar vara i varje gång jag pratar i sömnen och han väcker mig, sen vägrar jag inse att jag pratat i sömnen och försöker övertyga honom om att jag var vaken..! haha, jag hade då kul i alla fall. Det konstiga var att jag hade en normal konversation med honom innan det så jag trodde han var fullt vaken och hade blivit knäpp i bollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0