tips and tricks

Nu har jag fixat om bloggen så man kan ha lite större bilder och bredare text, Jag tycker det ser mycket mer utfyllt ut när man kan ha stora bilder. Bara det att headern högst kan vara 1000 pixlar bred om jag har förstått rätt, så headern blir lite för kort för den breda bloggen.. Men man kan ju inte få allt här i världen så det struntar jag i, jag ska ändå byta ut den snart.

Idag låg jag och vred mig i sängen och njöt av att inte behöva kliva upp till skolan medans markus klocka ringde 5.30. Tycker faktiskt synd om honom som måste upp och jobba så tidigt när han är som självaste john blund himself varje morgon.. Men det jag inte kan förstå mig på är varför jag inte kan sova länge när jag är ledig?! När jag väl får sova så kliver jag upp kl 9, som idag... Men om jag börjar skolan kl 12 så är jag ändå trött när larmet ringer kl. halv 11! varför gud, varför?? Jag antar att kroppen automatiskt känner sig trött om den vet att en jobbig skoldag väntar...
Idag for jag och solade en kvart vid 11-tiden. På en kvart hinner man ju självklart fundera väldigt mycket, helst om man ligger ensam och blundar instängd i ett solarium.. Och där slog det mig, jag fick den perfekta impulsidén om mitt hår och gick raka vägen till frisören och bokade en tid. Jag kan tala om att det här kan nog sluta på alla möjliga sätt, så det är bara håll i hatten och hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0