indian

Kanske har jag blivit lite indianinspirerad? för jag älskar fjädersmycken! Det här halsbandet gjorde jag nyss, jag blev så sugen på att göra ett när jag såg anna's fina svarta fjäderhalsband i fredags. De här är de enda fjädrarna jag har så hade varit roligt atyt variera med svarta, vita och varför inte röda? Har lyckats nosa upp en drömfångare hos min kära pojkvän med andra fjädrar på... det kliar i fingrarna, men såklart så säger han att denna drömfångare är helig och att han inte vill ha den i närheten av min klipp-och-klistra-verkstad! arrgh... får fortsätta min fjäderjakt nån annanstans. Längtar till påsken! kan ju bara varna alla på drivhusvägen att ni sätter ut påskris på egen risk! Kanske lika bra att ladda bössan och skjuta ner en ripa så man har en årsförbrukning av fjädrar?



Kommentarer
Postat av: Dea

alltså gud vad duktig du är :) du borde börja ta beställningar sarah!! hehehe

2010-11-11 @ 00:05:30
Postat av: S

tack deis!! vill du bli min första kund? ;)

2010-11-11 @ 14:28:46
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0