passion for fashion, i'm addicted i suppose

nygjorda smycken. här är en av halsringarna som jag beställde också, den har jag bara stoppat fast ett kors på. Och av någon anledning
råkade jag beställa en gigantisk silverkedja istället för den lilla sorten jag har på ringarna, så av den gjorde jag ett armband. Thomas sabo
släng dig i väggen... haha skämt och sido. Imorgon tänkte jag åka en sväng till luleå om allt går som det ska, blir inte så mycket shopping
utan åker mest som sällskap till mamma. Men känner jag mig själv rätt kommer jag komma hem med åtminstone en liten kasse...
 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du är så himla gryyyymm!! jag vill vara som du!! hehe

2011-03-12 @ 20:40:36
Postat av: S

tack så mycket :)

2011-03-12 @ 21:20:38
URL: http://sarahanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0