18

Man kan säga att det började lite kaosartat i lördags. 18 tjejer som skulle ha mat samtidigt är inte att leka med! jag sprang mest runt som en yr höna och kollade till allting. senare mot kvällen när vi hade käkat och allt var färdigdonat så kunde jag i alla fall slappna, av och då blev det riktigt kul! vi for på krogen vid halv 11 och hann precis före kön började flockas. Jag och sandra fick världens gulligaste presenter, haha.. alla hade gått ihop och gjort ett "bästis-paket" fullt med presentkort, chips, pengar till krogen och allt möjligt smått och gott, plus en liten söt text till varje present. Jag och Sandra hade svårt att hålla tårarna tillbaka! hahaha.. lyckad kväll!
 
t














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0