blanc






Virkad väst - H&M conscious collection// virkad klänning H&M conscious collection // topp virkad rygg - Berschka (Barcelona) // transparent skjorta - monki // kavaj - H&M // tygshorts - H&M conscious collection // basic linne - Bershka

tror ni jag har snöat in mig på vitt? en aning kanske. Det började nog med att h&M släppte deras conscious collection i vitt och jag blev kär i alla plagg, det är så snyggt med vitt på sommaren till en solbränna! sen dess har min garderob fyllts med massor med vita plagg. det enda plagget jag suktat efter men inte fått tag i är dem virkade shortsen från kollektionen. Hittade ett par i Barcelona, i storlek 40! riktigt irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0