Barcelona

Jag har varit lite stressad den senaste veckan eftersom jag hade ganska mycket att göra innan helgen när jag firade min artonårsdag, så har inte hunnit skriva någonting om barcelona. Men det var i alla fall superhärligt! dock så är det ju inte riktigt sommarsäsong där nere heller så det blåste kalla vindar ibland, men det var soligt nog för att jag skulle bränna mig riktigt ordentligt.. det blev lite shopping också, hittade en mango-outlet butik i La roca village, mina ögon lös upp som ett barns på julafton. Nästan allting var hälften så billigt, hittade en supersnygg äkta läderväska med fransar förhalva priset!

Vi bodde hos min faster och hennes mans hus som dem håller på att bygga, så himla mysigt var det. öppen planlösning och hur stort som helst, och med en utsikt som inte går av för hackor. Har fått en ny dröm om att köpa hus utomlands i framtiden...
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0