Hej 2010

Nu är jag färdigshoppad känns det som, luleåresan var mysig och jag hittade i alla fall 2 av de 3 saker jag behövde inhandla.. Igår var jag och fikade på nyfiket med sandra, maja, erik och några andra, sen gick vi en runda på våran otroligt stora innerstad och kikade. Jag och Sandra har även gjort lite new years eve planer och det bådar gott än så länge! dock så är inte mycket helt bestämt men snart så. Nyårsklänningen (klänningarna rättare sagt..) köpte jag när jag var i luleå och sen fattas inte så mycket mer för min del. Imorrn är det julavslutning, och som vanligt när det är jul, sommarlov eller liknande så fattar jag det inte ens innan jag märker det mitt framför näsan på mig. Har inte riktigt kopplat att det är julafton om 3 dagar?! Nåväl, julkänslan kanske kommer senare, som man alltid intalar sig..




Här spenderade jag förra julaftofton och nyår, Vi var på Bahamas, I Miami, key west och alla möjliga ställen i USA. Självklart var det härligt men julkänslan låg på noll och på julafton vill man helst samla ihop hela tjocka släkten och dra en riktig svennejul med tomte och lösskägg! Så i detta fall hade jag faktiskt hellre stannat hemma och sparat utlandsresan till efter nyår.

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0