värt

Nej.. inte alls värt. Jag har inget att göra nu eftersom vi börjar skolan kl 1, och jag klev upp 20 över 7, smart -.- Så jag kan ju lika gärna knappra lite här i bloggen. Kan ju börja med att säga att jag ska få en ny mobil idag! Hurray, nu slipper ni mina lika-synd-om-mig-som-barnen-i-afrika inlägg för att jag inte har en fungerande mobiltelefon. Det enda kravet jag hade på mobilen är att den skulle ha bra kamera med blixt och touchscreen.. och INTE en sony ericsson, för jag orkar inte lämna in den på lagning 24/7. Förra gången jag och pappa var på geracom så hade dem ingen mobil med bra kamera som inte var en ericsson.. Men igår när vi var och kolla hittade jag en perfekt telefon. Så då är det avklarat!

Jag funderar på att åka till luleå till helgen och shoppa litegranna ifall jag fått mina pengar till helgen.. men med min otur så lär dem ju komma på söndag. Jag kände att nu är det dags eftersom jag bara sitter och dreglar och gnäller framför datorskärmen när jag klickat mig in på hm.com, bik bok och gina..





slänger in två sköna dubsteplåtar, take care!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0