sweet dreams

inatt drömde jag en ganska läskig dröm.. den kanske inte låter så läskig men för stunden så vågade jag knappt somna om när jag vaknat upp från den. Jag var i ett stort gammeldags stenrum med antika möbler och min syster var med mig. I rummet fanns en stor ugn/spis eller vad man nu ska kalla det med en lucka och ett handtag på framsidan. innanför luckan låg min egna döda kropp. Det var som en avlång spis som liknade hur kropparna placeras i ett bårhus, med fötterna utåt. Jag och min syster stod i rummet, och jag blev så obekväm vid tanken att jag låg där död att jag öppnade luckan och tände på min egen kropp och såg mig brinna tills det bara var ett skelett kvar. Det måste alltså ha varit två av oss eftersom jag tände på mig själv? haha, mina drömmar är alltid så himla skruvade.. jag vet att jag har läst nånstans om vad det betyder om man drömmer att man själv är död, någon som kommer ihåg vad det betyder?.. för själv har jag glömt bort.

får väl hoppas att min domedag inte är kommen i alla fall, det vore ju lite trist. Nu ska jag ta och promenixa bort till rajdvägen och fira charlotte och bli bjuden på tårta + andra onyttigheter!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0