nyfikna

Igår satt jag på altanen och solade hela förmiddagen, jag satt precis i dörröppningen så dörren fungerade som vindskydd (som nästan var ett måste för att överleva i dem iskalla höstvindarna..) . Helt vindstilla med gassande sol, så jäkla skönt! kändes som att jag satt på kreta och glassade. Sen gick jag och Victoria in till stan och strosade runt ett tag. Vi sprang på Joanna, Natalie, Miranda och Matilda som var på väg till nyfiket så vi hakade på dit och satt och surrade ett tag. När jag väl skulle låtsas vara nyttig och bara köpte en loka där så visade det sig att man får gratis kulglass om man köper något att dricka. Hur stor är chansen??

Om två dagar tar jag med min klänning och hoppar på planet till Stockholm för då nalkas det bröllop! Det blir en snabbvisit den här gången, Vi flyger ner på lördag morgon och hem på söndag kväll så vi hinner nästan bara svepa champagneglasen innan vi ska hem igen. Min fasters hus är tyvärr fullt av finnar (brudgummens släktingar) så vi ryms inte att bo där, istället checkar vi in på hotell över natten och njuter av hotellfrukosten på morrgonen. Dreglar redan..

Nu ska jag nog ta och försöka väcka markus som ligger ihopkurad här bredvid som en liten hundvalp. Om jag lyckas är en annan femma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0