Lördag 20 februari, 20.23

Noterat.
Jag försöker liksom få in i mitt huvud att det är lördag, även fast det känns som söndag och jag ständigt kommer på mig själv med ångest för att jag tror att jag ska till skolan imorgon.. Men den som väntar på något förjävligt väntar aldrig för länge!

Nåt som inte är förjävligt är att jag har bestämt mig för att följa med pappa till umeå nästa helg. Passar bra nu på våren så jag får slänga in lite nya vårkläder i min garderob, det nästan rycker i shoppingnerven... hehe. Helgen efter det ska jag, Markus, mamma och Patrik till luleå och spendera dagen med hockey och shopping, igen.. Det råkade bli en liten dubbelbokning eftersom vi hade planerat att fara till luleå långt innan, men det kvittar väl.

Igår hade vi tjejkväll på hög nivå och inatt har jag dansat sönder ännu ett par svarta nylonstrumpbyxor.. Dem är nog bara till för att stå still och se fin ut i har jag insett.
Bloggen bråkar så kan inte ladda upp några bilder, det får bli en annan gång.
so long

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0