Happy new year

Då var nyårsafton över! Jag, Joanna, Sandra och Petra började med att mysa med bastu hos Natalie och fixade håret och sminkade oss där, sen åkte vi vidare till mellanområdet och firade tolvslaget med en middag som bestod av fondue och mandelpotatis bl.a. Supergott var det! Vi flängde runt lite under kvällen och det slutade med att jag och amanda f prompade hem från heden vid 2-tiden. Jag tror aldrig jag frysit så mycket i hela mitt liv, och jag överdriver inte.... Men eftersom det är nyår så var det inte världens lättaste att få tag i taxi eller någon nykter som kan köra så då får man använda benen till vad dem är till för. Surt men sant.
Nu har jag precis lagat lite mat så jag är mätt och belåten, dock helt ensam här hemma.. Alla familjemedlemmar tycks ha försvunnit under hela nyårshelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0