vi klarade oss helskinnade i alla fall

Jag har varit lite död på bloggfronten ett tag, har fullt upp med skolarbete. Jag längtar tills min bokanalys är färdig så jag äntligen kan ha ett liv igen..

I helgen for jag med några tjejer till luleå över dagen och shoppade. Vi mötte upp Joanna och min tremänning och Victorias kusin, Fernanda, som följde med oss på shoppingrundan. Jag köpte inte så mycket eftersom jag var dit för två helger sedan, men det var kul att få komma bort från Gällivare och ha kul med mina tjejor ändå! Vi tog tåget dit, dock så vet jag inte om det var en sån bra idé med tanke på mina flummiga vänner?... Vi fick bråttom in i tåget när Victoria självklart fastnar med jackan i tågdörren och inte kommer lös, och på vägen hem fick vi dåliga platser så vi böt vagn och var nära att kopplas bort från gällivaretåget för att luffa ner till göteborg på ett annat spår.. Men vi klarade oss helskinnade i alla fall!

Jag köpte mest basplagg och bra-att-ha-kläder, som linnet från gina och vanliga blåa jeans. Jag har inte köpt ett par jeans på över ett år, men dem här var skitsnygga! dem satt som ett smäck eftersom dem var så stretchiga. Inga småpösiga veck på vaderna heller som jag alltid måste sy in på stuprörsjeans. Färgen var lite knalligare än vanliga blåa jeans också. Perfekta!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0