for sale












Massa nytt! örhängena på bilden längst upp kommer synas på röda mattan i år när studenterna går balen, använde ett
lite tjockare silverfäste som fick dem att se lite mer stilrena ut. Less is more!
 
Jag har lyckats få liv i kameran nu, den fungerar i ett visst avstånd utan zoom, haha.. Ska fara till luleå till helgen innan vi far
till spanien så då ska jag titta efter ett nytt objektiv, kan inte tänka mig en utomlandsresa utan en fungerande kamera!
visst hade jag kunnat ta med en liten digitalkamera men det är inte i närheten samma sak.

Någon undrade om jag kan skicka mina smycken till de som inte bor lokalt, och självklart kan jag det :) Skicka bara ett
mail till [email protected] och skriv adress och vad du vill ha så svarar jag med mitt kontonummer osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0